dinsdag 22 augustus 2017

Kleurrijk kaartje

Hallo allemaal,

Vanaf heden mag ik ook deel uitmaken van het Noor & Zo Design Team. Harstikke leuk natuurlijk! Daarom een lekker vrolijk kaartje.


De achtergrond van deze kaart is gemaakt met ColorBurst. Wil je ook kennismaken met dit leuke product? Kom dan op vrijdag 15 september naar de grote Mixed Media Workshopdag. Er zijn nog plekjes vrij:


Je mag op deze dag dus deelnemen aan 4 leuke workshops. En dit alles voor slechts € 22,50 inclusief materiaal en lunch.


Ik heb voor dit kaartje de Dutch Doobadoo shape art flag gebruikt 470.713.139. Deze heb ik op drie verschillende maten uitgeknipt. 

De banner heb ik van het onderste gedeelte van de mal gemaakt. 


Op het kleinste vlak heb ik met het Dutch Doobadoo Mask art A5 Triangle 470.715.109 en colorburst een kleurrijk patroon aangebracht. 


Op de banner zie je een zwarte grungie afdruk. Deze is gemaakt met de stempel Textures Grunge van Noor! Design 6410/0342.




De nieuwe veertjes matchen super leuk met de wat oudere stansmallen van Noor! Design Feathers 1 6002/0292. Ik heb de veertjes bewerkt met een beetje Panpastel metallic copper.

Leuk dat je even een kijkje bent komen nemen. Fijne dag.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk ook nig viir het Noor&Zo team . Gefeliciteerd!!! Leuk en vrolijk kaartje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ook nig viir het Noor&Zo team . Gefeliciteerd!!! Leuk en vrolijk kaartje ook.

    BeantwoordenVerwijderen